Want to file a case against an advocate filing false case

Hamara cace ek advocate k against chal raha hai jo humlogo par farji loot paat ka cace kar ke paisa mang raha tha us k against humlogo ne cross cace Kiya hai.ab woh bar council k members se dhamki dilwa raha hai cace wapas lene ko aise me kya karna chahiye

aap ka case jo bhi wakeel sahab dekh rahe hain wo zyada ache se samjh rahe hongay k kya kerna chahiye. wo aap ko jaisa batai waisa keriye. Bar council ka koi bhi member aysa kam nahi kere ga aap ko dhamki koi or he raha hoga ye bhi ho saqta hai. apne wakeel se baat kere or ghabrai nahi.
dhaynewaad