What is the procedure for cheque bounce

In Cheque Bounce Law
Mene apne sadu se10lakh liye the badle me 2cheque diye garrente K liye mene Un ko 1150000de bhi diye Un k ac me un ne 13lakh ka dena notice me bataya 6lakh ka chek bouns kra diya jis ac me pese jma kiye wo ac court me so nhi kar rahe jis ac me chek lagaya wo so kar rahe hai vitnes suru ho gai hai me kya Karu kya hoga Cash me pls help

If you want complete legal advice kindly share entire details of the case. So that exact opinion can be given. Your case at evidence stage so be careful while putting your evidence. .